close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה כדאי להתארח במלון בראש פינה?

מערכת שורשיב אדר, תשפג05/03/2023

חופשה בראש פינה היא חופשה שונה, קצת אחרת, מאוד מעניינת ומלאה באפשרויות. כדאי לבחור מלון בוטיק איכותי, להנות ממסלולי הטיולים שבאזור

תגיות:
צילום: pixabay
כשחושבים על חופשה, לרוב חושבים על המקומות המוכרים בארץ, אך כדאי לדעת שאיי שם בגליל העליון מסתתרת לה ראש פינה הציורית והנהדרת שמאפשרת חופשה מקסימה לזוגות ומשפחות. אז למה כדאי לכם להתארח בראש פינה? הנה כמה סיבות!

סיבה מספר 1 – בגלל המלונות הכפריים
אם אתם מחפשים מלון לשהות בו, כדאי לכם לחפש מלון בראש פינה. מדובר במלונות בוטיק המציעים לכם חוויה כפרית נעימה וייחודית, הן בעיצוב של המלון והן בהרגשה הכללית. מדובר במלונות הכוללים אירוח מפנק, שקט נעים של חופש והמון אפשרויות בניהן
צילום: pixabay
בריכה, ג'קוזי ועוד אטרקציות נהדרות.

סיבה מספר 2 – בגלל הטיולים והאטרקציות
ראש פינה נמצאת באזור הגליל העליון, מקום שיש בו שלל מסלולי טיול קוויים, מעגליים, ארוכים, קצרים, עם מים וללא מים. ברור שלא תוכלו לראות הכל בחופשה אחת, אך אתם בהחלט יכולים לתכנן מסלול או שניים בנחלים שבאזור או המבצרים אשר זורקים אתכם היישר לסיפורי ההיסטוריה המרתקים.

מעבר למסלולי הטיולים הנהדרים, באזור תמצאו גם שלל אטרקציות אקסטרים נפלאות כמו טיולי ג'יפים, טיולי טרקטורונים, קיאקים בירדן ועוד. אין ספק שמדובר בחופשה אטרקטיבית גם למבוגרים וגם עבור ילדים. גם ביומיים של חופשה תוכלו להנות בכל שעה ביום ובמרחק יחסית קצר מהמלון.

סיבה מספר 3 – בגלל הנוף המשגע
מי שעדיין לא ביקר בגליל העליון, לא ראה מחזה יפה ומיוחד מעולם. הכל ירוק, באביב גם פורח. רכס החרמון נראה ממרחקים עם ראש לבן במהלך החורף, עמק החולה נראה כמו ימה ענקית וזהו פשוט אזור עם נוף שישאיר אתכם פעורי פה. תוכלו להיות עדים ליופי בטיולים שתעשו או כאשר תשבו במרפסת של המלון ותסתכלו על הנוף המהפנט.

סיבה מספר 4 – בגלל המסעדות
באזור של ראש פינה יש שלל מסעדות נהדרות המציעות בשרים או ארוחות חלביות הכוללות גבינות גליליות תוצרת המשקים במקום. כמו כן, מי שאוהב יין או בירה, יוכל למצוא שלל מבשלות ויקבים אשר מציעים את מרכולתם וגם מציעים סיור למידה על תוצרת היין או הבירה. מומלץ בחופשה באזור להנות ממסעדה אחת או שתיים טובות.

סיבה מספר 5 – בגלל שזו חופשה קצת אחרת
את חופשות הבטן גב בחוף הים כולם מכירים, אך חופשה גלילית היא חופשה קצת שונה. חופשה שמציעה לכם הנאות מסוג אחר. יש שיעדיפו חופשה כזו בזמני החורף ויש כאלו שדווקא יחפשו את חודשי האביב והקיץ. חשוב לדעת כי לכל עונה בשנה יש את היופי שלה כאשר מגיעים אל הגליל.

לסיכום, חופשה בראש פינה היא חופשה שונה, קצת אחרת, מאוד מעניינת ומלאה באפשרויות. כדאי לבחור מלון בוטיק איכותי, להנות ממסלולי הטיולים שבאזור, מאטרקציות האקסטרים, המסעדות ומרכזי המבקרים השונים. זה הזמן לתכנן חופש אמיתי במיטבו.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה